Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie - 28 februari 2010 12:34

  
Hahah jajjamen, då fyller man 14 idag då ^^)
Ville egentligen inte fira med hela släkten så det blir bara Jag, Mamma, Kenneth och Mormor, det räcker gott å väl ;D
Aja, får fortsätta att städa nudå -.-'
Ha det ;) <33

Av Emelie - 27 februari 2010 22:01

  

Va på bio med Yanna, Kajsa å Johan :)
Kollade på "Har du hört ryktet om Morgans?"
Kanske inte riktigt min stil på film, rätt kass asså x')
Gillar mer sräck å sånt, menmen, tack för tårtan till Tove å Yanna som skrämde livet ur mig :o
Började undra där ett tag vad ni hade stoppat i mig x'D
Aja, tack för dagen allihopa!! :D <3

Av Emelie - 27 februari 2010 14:05

                                                  
               

Tove ska kanske bli lärare? ;)



Toves pose där då ;o


Tove och Kajsas gulliga nalle ^^


Tove igen x)


Jag och Kajsas nalle :D


Kajsa å hennes nalle ;p


Kajsa gör ngt :o


Hahah jaa, vad ska man säga?


Kajsa ^^


Vi avgudar dig Tove ;) <3


Kajsa,Jag,Tove igen ;p


Kajsa, Tove å Jag


Kajsa, Jag å Tove xd


Kajsa, Jag å Tove x'D


Jag som ligger på Kajsas träningsboll :D


Ego kort här då..


Jag -.-'


Hmm.. ?


Söta Kajsa :D


Som sagt, Ni ä underbara ;) <33

Av Emelie - 26 februari 2010 18:50


Haha jaa, äkta vänskap kallas det och jag kände bara för att ladda upp ngt ;)
Våra stunder tsm är underbara och vill aldrig att dom ska ta slut, älskar er och det vet ni ^^) <33  

Av Emelie - 23 februari 2010 18:22

  
Grattis till snällaste,sötaste,gulligaste och underbaraste Tove som fyller 14 idag då :D <33
Idag så har man vart i skolan hela dan annars ^^
Det va en rätt så gó dag idag ändå, alla va typ hyper, älskar när killarna är hyper asså, dom blir så goa x'D
Aja, i morgon så börjar nog Ida i våran klass ^^

Du kommer nog passa in ändå ;)
Menmen, har inte så mkt att skriva, det har nt hänt så mkt idag x)
Puss på er <3

Av Emelie - 20 februari 2010 15:44

Skriv EN person

..
 
som du älskar av hela ditt hjärta - Mamma

.. som du skulle offra livet för -  Tove, Kajsa :)


... som är den smartaste du känner - Kajsa ofc :D

.. som alltid får dig på strålande humör -  Tove å Yanna :D

.. som får dig att le när allt känns tungt - Tove ^^


.. som är den omtänksamaste du vet - Tooove xd

.. som är en bitch -Bella

.. som är en fjortis -Beellla :D

.. som är en föredetta bästa vän - Therese.




.. som är snygg - Jejja såklart :D

.. som är osmart -  Jejjjjjjaaaa :D <3

.. som är en riktig vän - Tove, Yanna<3




.. som är din älskling - Johan <3

.. som är den galnaste du vet - Tove, yanna, jejja å kajsa när dom ä trötta x'D

.. som är den konstigaste du känner - Dennis




.. som är underbar - heela 7c :D

.. som är dum - LG :D

.. som du kan prata med om allt - Tove ^^

.. som är din barndomsvän - Therese

.. som du saknar - Therese :/

.. som du har spenderat mest tid med - Johan xd <3

.. som du var dum imot när du var mindre - Micca x')




.. som du tycker är snäll  - Alla :D

.. som du har sportat med - iiinnnggggeeen :D





.. som du skulle vilja krama just nu -Joohhaann :)

.. som du inte har träffat på länge - Johan xd




.. som du vet saknar dig -   Vem saknar mig? xd

.. som du träffade idag - Mamma,mormor, pauline

..som du tycker är söt - Måånngga :D

.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Gud ^^

Av Emelie - 20 februari 2010 13:05

   
Nu är det värsta snöstormen, och det har vart det hela natten!
Man kan ju fan inte gå utanför dörren innan man är täckt av snö ;s

Aja, just nu så längtar jag verkligen till sommaren! Till sol och bad ^^)
Vilken dröm :)
Men det är rätt så långt kvar, det skulle snöa rätt så mkt hela nästa vecka, så jag undrar om jag ens kommer till skolan, kan hända att vi blir insnöade, haha kanske får en extra veckas sportlov :D
Hahah nejmen, jag längtar ändå lite till skolan, att få träffa alla igen ^^)
Har inte gjort något varken igår eller idag, så jag har inte så mycket att blogga om, men sak samma, kanske har mer att blogga om i morgon, vem vet :D
puss på er <33

Av Emelie - 18 februari 2010 20:23





Hahah, bara för att jag gillar Dead by april, och dom här låtarna är 2 av de bästa? :D <3

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards