Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 28 april 2010 17:20

  

Yanna innan skövde (:


  

Kyrk och Pontus innan skövde (:


  

Kyrk och Pontus på tåget till skövde :D


  

Yanna och Oscar på tåget till skövde :D


  

Kajsa och Yanna på tåget till skövde ^^


  

Yanna och Oscar igen (:


  

Kyrk och Pontus igen xd


  

Joppe och Oscar på donken :)


  

Erik och en liten bit av Eric ;D


  

Lilla Kajsa dåra :)


  

Moaha, Joppe! :D


  

Kyrk ^^)


  

Hahahahah! Pontus och Kyrk x'D


  

Eric och Edvin (:


  

Mums! (:


  

Nästan hela gänget, fast man ser att Edvin går iväg -.-


  

Nästan hela gänget igen :D


  

Nästan hela gänget plus att Kajsa är med nu :)


  

Pontus :)


  

Lilla Pontus ^^)


  

Oscar igen xd


  

Hemfärden, Edvin då xd frän bild :)


  

Hemfärden, Erik, Eric och Joppe :)


Tog inte så mycket kort, men kul hade vi fan ! :D<3

Av Emelie - 25 april 2010 10:56

Haha, igår så va man i skövde då med: Oscar G, Erik K, Eric W, Pontus, Joppe, Yanna, Kajsa och Edvin, hoppas att jag inte har glömt nån :o

Men ialla fall, vi samlades på tågstationen runt 10 tiden och köpte massa biljetter å skit, sen så tog vi 10:19 tåget till skövde, när vi kom fram så gick Edvin, Joppe, Eric W och Oscar ifrån oss, dom kunde inte vänta eller så! Vi skulle köpa en biljett till hemfärden xd Och dom hade tydligen skit bråttom till donken -.-'

Vi stog i biljettkön i ungefär en halvtimme tills vi äntligen kom fram och kunde köpa den där biljetten. När vi hade köpt den så ville Oscar, Edvin, Joppe och Eric att vi skulle komma till donken, men eftersom att dom hade så bråttom så hade dom redan gått när vi kom till dit, så dom dissade oss IGEN -.- Så vi tog något att äta och sen gick vi och kollade lite på Commerce, vi gick in till H&M medans killarna kollade spel. Yanna ville kolla bh och jag å kajsa ville kolla bikini, men när killarna va färdiga så är det ju klart att dom hade as bråttom till badet, så vi fick aldrig testa något, när vi gick för att möta Oscar, Edvin, Joppe och Eric så hade dom redan gått, men som tur va så var Pontus och Erik kvar och väntade på oss ^^)

Dom dissade oss ialla fall inte! När vi kom till badet så va det bara att lära sig dom där sakerna  till lås man hade, fattade ingenting i början xd

När vi hade gjort oss klara för att bada i typ en halvtimme så gick vi äntligen ner och träffade dom andra (:

Vi började med att gå ut och lägga oss i solstolarna, för killarna tävlade om vem som kunde ligga där längst utan att frysa å hoppa i vattnet, så vi låg där en stund tills vi tröttnade och gick in för att åka någon sak med badringar å skit x'D

När vi hade åkt dom några gånger så öppnade dom något som hette Forsen, den va ju fan as kul ju! Vi åkte la den några 10000 ggr tills vi skulle in till vågmaskinen och kolla lite, när vi va i vattnet och hoppade i dom såkallade vågorna så skulle Yanna och Kajsa prata med mig, och när jag stog och pratade med dom så känner jag hur det kommer någon under mig och lyfter upp mig, och helt plötsligt så sitter jag på Oscars axlar, när jag äntligen kom ner i vattnet igen så lyftes man upp lika fort fasst på Erics axlar -.- Efter ett tag så blev det jobbigt, tror inte att jag hade fötterna på botten en enda gång i 5 minuter utan att det va någon som lyfte upp mig och yanna xd

Aja, när vi skulle gå upp ur vattnet och åka någon sak igen så hör man att någon ropar på mig, då träffade man alltså på Thomas och Emil ^^) har inte sett dom på ungefär 4 år så det va en rätt rolig överraskning (:

När vi skulle gå upp så sa killarna att dom skulle basta, så vi tjejer segade rätt mycket i duschen och när vi kommer ner så hade killarna stått där en rätt lång stund, haha, chockade blev vi! ;D

Sen gick vi lite till Commerce igen, fasst när vi kom dit så stängde typ allt utom donken, så vi gick till donken och åt lite. Sen gick vi till tågstationen och påvägen dit så börjar Oscar och Eric bråka, fick panik så jag bara gick. På tåget hem så va alla typ as trötta så det va en rätt lugn hemfärd för oss ^^)

Hade grymt kul iallafall även om ni kanske inte fattar så mycket av det jag skriver x)

När jag kom hem så smsade Oscar mig och frågade om jag kunde ringa kajsa och kolla ifall hon ville hänga med ut lite till, när jag hade ringt kajsa så gick jag och mötte henne sen gick vi och mötte Johan och efter det så gick vi hem till Yanna, då smsade oscar och trodde att vi skulle dissa honom, men så sa vi att han skulle komma till ishallen där vi kunde möta honom, när han väl kom dit så hade även tove kommit dit också, sen gick vi hem till Johan och stannade där tills klockan va typ 12 då vi fick skjuts av hans mamma hem ^^)

Tack för dagen allihopa! hade as kul :D <3

Av Emelie - 22 april 2010 16:13

Haha jaa, en till låt som Tove har fått in i huvudet på mig -.-

men den är bra :D



Av Emelie - 22 april 2010 00:59

Idag så vaknade man runt kvart över 8av att det är ljust ute, men som tur va så somnar man om :)

Sover tills klockan är typ 11-12 och går sen upp och sätter mig och kollar på tven, efter en stund så går jag och käkar frukost, blir macka och mjölk :D

Sen sätter jag mig vid datorn och pratar med Oscar, Johan, Kajsa, Erik k och pontus typ. Sitter där och pratar med dom typ resten av dagen, tills Johan, kajsa, erik och pontus ska dra, då det bara blir jag och oscar kvar som pratar och spelar som vanligt -.-' x)

Sen har vi suttit och pratat på skype tills nu och nu är klockan 01:05, blev tvungen att gå, och när jag ska gå och lägga mig så slutar det konstigt nog med att jag pratar med oscar i telefonen :o

Så nu får jag la se när jag får sova för honom -.-'

Kommer la inte bli än på länge..

Aja, hadet<33

Av Emelie - 20 april 2010 12:09

Jaa, igår så va man i skolan som vanligt, men så började man känna sig dålig lite senare under dagen, och när man kommer hem så är man helt slut och mår piss.. Gick och la mig rätt tidigt och kände att jag hade lite feber, och när man vaknar idag så har man skit ont i halsen! Så det blev att stanna hemma ifrån skolan idag, skulle egentligen vart med Steffi, Tove, Yanna och Pontus idag, men så blev det inte "/

Får väl se hur jag mår lite senare framåt kvällen, kan inte missa för mycket i skolan heller.. aja, det blir la bättre tids nog ;)

Idag har jag tydligen namnsdag annars, inte ens jag visste om det x'D

Menmen, ska fortsätta sova lite :)

Hade <3

Av Emelie - 19 april 2010 17:14

Den är inte bra och den är inte dålig, men den är grymt söt! (:

Av Emelie - 18 april 2010 15:26

Haha, jaa, då fick man för sig i fredags att man skulle tälta med Jejja (:

Det gick väl bra, vi trodde att vi skulle frysa ihjäl men istället så svettades vi ihjäl. Igår så skulle vi också sova i tält men då mådde både jag å jejja dåligt, men innan vi började må dåligt så va vi med Oscar, Victor och Erik, det blev att vi åkte hem lite senare p.g.a en sak, och när vi kom hem så la vi oss i sängen och tänkte att det va bäst att skita i tältet denna natten, så det blev att vi sov inne istället. Sen kom vi fram till att vi hade feber -.-' det är ju klart att man ska få det just då! Menmen, det går la över. Kan inte skriva allt som vi har gjort å skit på bloggen bara för att vi har kommit på att våra föräldrar kollar bloggen, då skulle vi la få utegångsförbud i resten av livet ;D

hahah ÄGDA! -.-'

menmen, ska käka lite gott nu (:

heiis <3

Av Emelie - 15 april 2010 23:56

                                                  
             

Oscar som försöker styla då ;d

Hela gänget samlat :)

Oscar och Tove :)

Lilla Oscar (:

Tove :)

Yanna :)

Oscar, yanna och tove x'd

Oscar, yanna och tove när vi skulle hitta någonstans att sova mitt i natten xd

Oscar (:

Tove tränar :)

Oscar och Martin :)

Martin :)

Sömntutan Tove ^^

God morgon? x')

Sömntuta nummer 2 ;d

Toove xd

nyvaken xd bjuder på bilden xd

jag som ska sminka Oscar, men det gick sådär :p

tove sminkar oscar (:

oscar = tröttes? klockan halv 9 på morgonen xd

Oscar och martin, men fråga mig inte vad oscar gör xd

Yanna och Oscar (:

Till sist Martin, Tove och Oscar :)


Tack för allt iaf, hade så jävla kul (: <3

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards