Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 26 september 2010 16:48


när han va som minst :)



 

 

 
som han är nu :) så söt så (:
jag bara måste lägga upp lite bilder på en kattunge som vi har, när den va liten så va den verkligen den fulaste kattungen jag hade sett, men nu?! fy fan vad söt den har blivit :d

Av Emelie - 26 september 2010 16:34

  


hejsan, 

idag så vaknade jag av att mamma ringde klockan 9 typ, hon sa att jag skulle vara klar runt 10 för vi skulle åka till skövde, vi skulle egentligen köpa vinterjacka men jag hittade ingen som passade mig så jag frågade om jag kunde få vänta typ en månad till innan jag köpte en xd istället köpte jag typ en kajal och en bh, alltid bra att ha vettu! ne, nu ska jag nog logga in på skype och snacka lite med johan, blir att lägga mig tidigt ikväll, är helt slut.

puuss!
(bilden är as suddig men det får ni leva med) 

Av Emelie - 25 september 2010 18:42

  

   
 
  

är syskonen inte lika? (:
haha nejmen, här är några bilder iaf, hade grymt kul asså :d älskar er (: <3 

Av Emelie - 25 september 2010 18:29

  


hejsan,

igår va det fredag, och snacka om fredagsmys :) dagen började med att man gick till skolan, mamma hämtade mig efter och så skulle jag hjälpa henne med en sak, fick en ny mobil på köpet, men den är bara tillfällig, ska få en om några veckor. direkt efter att jag hade hjälpt henne så skjutsade hon mig till stan, träffade stefanie och gick till nouveau, där skulle dom säga adjö till en bagare så hennes mamma hade bakat en super god kaka som man fick. när vi hade fikat klart så gick jag och stefanie för att köpa nya skor till henne, när hon hade gjort det så skulle vi gå och möta johan för han hade bandyträning, men när vi gick så kom jag på att jag inte visste vart han hade träning så jag fick smsa runt lite och se vart dom va, dom va på ållebergsgymnasiet. vi gick dit och satt och väntade på att johan skulle komma, när han väl kom så fanns det tydligen inga omklädningsrum så han hade inte duschat så han va tvungen att åka hem och duscha innan han kunde vara med oss, han cyklade i förväg och jag och stefanie gick sakta men säkert mot johan, när vi kom fram så satte vi oss utanför honom och väntade, tillslut kom han ut, vi stog väl ute och pratade i säkert 1 timme eller nåt. efter ett tag så va stefanie tvungen att åka hem och jag stannade hos johan för att sova över, vi stack till ica och köpte godis och sen låg vi resten av kvällen och myste och pratade och massa skit, en superbra dag/natt var det! tack<3

i nästa inlägg får ni lite bilder som vi tog ifrån filmkvällen hos johan! ;d

Av Emelie - 23 september 2010 21:32

hejsan,

igår så kom johan och sov hos mig.. eller sov och sov, det blev inte så mycket sovande, han kom halv 10 på kvällen och så låg vi och pratade hela natten.. johan somnade äntligen runt halv 5 på morgonen då han kunde somna, det va inte lätt asså.. så dagen efter så sket vi i skolan, eftersom vi bara hade sovit i ungefär en timme, men i morgon kör det igång igen, fast som tur va så är det fredag. själv så är jag fortfarande trött så ska väl gå och lägga mig efter att jag har pratat med johan.

godnatt<3


jag visste verkligen inte vad jag skulle göra, det enda jag kunde göra va att finnas hos dig.. jag älskar dig<3

Av Emelie - 18 september 2010 17:23

  
hejjsan,

kom hem ifrån johan för typ en timme sen eller nåt, hade det jätte mysigt igår och i natt, eftersom natten spenderades med johan ;)
men fick höra att jag va rätt elak i sömnen i natt så han vill förmodligen inte sova med mig mer, sjäv sov jag helt underbart xd aaaaja, han åkte och lanade nu med joppe, tobbe och någon mer så honom hör man la inte av förrän på måndag eller nåt. nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen flöta mig med marabou och en bra film ;d hejs<3

Av Emelie - 18 september 2010 00:00



hejjsan,

nu sitter man hos johan och har precis kollat på "paranormal activity", rätt långtråkig i typ en timme men dom sista 20 minuterna så va den hur äcklig som helst ;o kolla inte på filmen själva, det är nog ingen bra idé asså xd

Av Emelie - 17 september 2010 17:08

  


hellllluuuu,

idag så va det la skola som vanligt då, slutade klockan 3, gick hem för att äta och massa skit och ikväll blir det filmkväll+övernattning hos johan men steffi och tove också :d eller dom ska inte sova över men kolla film, blir nog lite pizza också ;) ska bli myysigt, ska kolla på camp rock på disney channel x'd hahahah hoppas den är bra då! ;d

sen fick man ju höra att en lärare på åttagård vid namn ulla är spårlöst försvunnen.. dom hittade hennes mobil ungefär 1000 m ifrån huset och dom misstänker hennes man och son.. aja, får hoppas att det blir bra med det.

och en sak till! jag vill tillbaka till den dagen vi tog skolavslutning och bara göra om hela sommaren -.- pallar inte skolan!

och jag är la inte lik pauline? :o

haah aja, pusshej<3

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards