Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 30 juli 2010 22:12

hejjsan,

igår så va man med johan då, och eftersom att det regnade så va dom så snälla och skjutsade mig hem ^^) och idag bestämde jag mig för att ha en slappdag, inte vara med någon typ, och så blev det, det enda vi gjorde va att hälsa på massa folk xd men inga kompisar eller nått för min del (y) 

i morgon så är det cruising då, vet inte riktigt när den börjar men ska iaf gå med yanna, tove, johan, filip, jessica och kanske erik, ska bli kulit! om det inte är så roligt eller om det är dåligt väder så går jag och johan i förväg hem, blir att kolla film och mysa i sånna fall. ska sova över hos honom den natten också, yey! ;)

aja, det kommer bli kul iaf, det känner jag på mig ^^ 

puuuss! 

Av Emelie - 29 juli 2010 12:30

  

hellu,

igår så va man och kollade på eclipse med johan då, den kan man snacka om bra! fy fan, och så slutade den bara -.-' men seriöst,, jacob ser ju bara hur bra ut som helst, herre jisses säger jag bara :o

aja, idag så vaknade jag  halv 1 igen, och mamma har inte ringt, blir nästan förvånad! ska kanske vara med johan annars, om det slutar regna, pallar inte gå i detta vädret xd annars får man la hitta på något annat ;)

puuuss

Av Emelie - 28 juli 2010 18:57

hejjsan,

idag så ringde mamma och väckte mig klockan 10 typ -.- somnade om och sov till ungefär halv 1, då gick man upp och åt frukost och sen drog man ut och va med yanna, cyklade runt och pratade lite och sånt, slutade med att vi satt på skolan och pratade minnen!:d

fick dra hem runt halv 7 bara för att jag va tvungen att äta och byta om tills ikväll då man ska åka till skövde och kolla på bio med johan, ska kolla på eclipse, hoppas den är bra nu! filmen börjar klockan 9 och håller på i 2h och 5 min, kommer ha rätt ont i röven efter det ! xd

annars får ni ha det så bra! bloggar mer i morn och så får vi se hur filmen va :)

puss<3

Av Emelie - 27 juli 2010 00:29

en låt som jag tyckte sög ifrån början men ju mer jag lyssnar på den, ju mer gillar jag den :) 

" got me like omg, im so in love. i found you finally, you make me wanna say oh oh oh..." :D


Av Emelie - 26 juli 2010 23:27

hejjsan,

idag så vaknade jag typ halv 12, käkade frukost och sen drog jag till johan, va hos honom en stund och sen ringde jag till tove, hon va med oliver så jag frågade om jag och johan fick vara med, typ en dubbeldate ;d haha nejmen vi kom hem till tove och fick lite mat sen gick vi ut och gick lite, gick till någon lekplats och skit. när tove och oliver gick hem så gick jag och johan också hem, satt och pratade lite och sen va han också tvungen att dra :p och nu sitter jag här, pratar med johan på skype och ska snart gå och lägga mig :) en rätt chill dag ^^

puss<3

Av Emelie - 25 juli 2010 19:55

hejjsan,

vi åkte som planerat till falkenberg i fredags, vi gick ner till stranden det första vi gjorde och satt där lite, sen kommer stefan och frågar om vi vill sova över, och johan fick för sina föräldrar så det blev att vi gjorde det. vi hade en jobbig liten ludde på oss hela tiden, rätt jobbigt faktiskt men man får väl stå ut :p vi hade fint väder hela dagen tills på kvällen men det regnade bara i 5 minuter sen va det fint igen, då passade jag, johan och filip på att gå ner till stranden och sätta oss och kolla ut över havet, OCH JAG GLÖMDE MIN KAMERA HEMMA! annars hade jag fått världens finaste bild! det va fullmåne och det speglade sig i vattnet, så jävla fint! aja, det får bli nästa gång :) sen har jag bara tagit det lugnt, har vart så jävla trött xd

men vi höres och synes! 

puss<3

Av Emelie - 22 juli 2010 15:00

hellu,

idag vaknade man runt 11, satt och kollade tv i typ en timme och sen började man laga mat eller nått :p gjorde köttfärssås och spagetti! *stolt* sen gick man in i duschen och kom ut och såg johan det första man gjorde :) ska vara med honom resten av dagen också och i morgon blir det att åka till falkenberg och vara där över dagen med honom :) ska ha det gött ;d

bye<3

Av Emelie - 21 juli 2010 16:36

hejjsan hoppsan!

idag så skulle jag vara med johan men det blev inte så för jag skulle göra massa saker med mamma, lite senare så ringde mamma till stefan och frågade om det skulle bli något falkenberg i år, och tydligen så skulle han dit på fredag över dagen, blev att vi bestämde att jag och johan skulle åka med också, hoppas det är fint väder! vi är bara över dagen denna gången för att det va så många som va där, blir väl att sova över någon annan gång ^^) kanske nästa vecka eller nått? :D beroende på om stefan vill ha barnfritt eller inte, annars kan la jag ta hand om pauline ;) det va ett tag sen man va där så det ska bli kul!

blir att åka tidigt på morgonen och kommer nog hem rätt sent också, så kanske inte bloggar mer förän på typ lördag och i morgon också ;d

annars får ni la ha det så gött, cya!

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards