Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 31 mars 2010 19:28

Hellu :p

I måndags så åkte man till Kajsa runt 3 tiden och va med henne och Louvisa tills klockan va 5- halv 6? då Kajsa skulle på volleybollträning. Under tiden så gick Jag och Louvisa för att möta Johan och Erik vid donken, men vi mötte dom halvvägs och gick hem till Johan ist, satt hemma hos Johan och kollade på när Erik spelade Css (:

Efter ett tag så skulle vi gå till Willy´s och köpa godis till kvällen, där mötte vi Victor och Edvin, som ignorerade som vanligt ;D

När vi hade vart inne och köpt godiset så gick vi mot UH för att Eriks mamma skulle hämta honom där typ, då kom Steffi, Jejja, Tove och Pontus och pratade med oss lite. När vi skulle gå för att möta Kajsa så stog vi utanför och väntade på henne, då kom Yanna, Emma och Frida ut och sa hej :p

När Kajsa äntligen va klar så fick vi stå och vänta på att hennes pappa skulle hämta oss, plus att Johan skulle med denna gången, när vi kom hem så satte vi på en film och käkade lite godis och hade det myyyyyyyyysigt ;d

I tisdags så blev det att vi skulle städa Kajsas rum medans Louvisa gick hem för att hälsa på sin farmor, vi städade och gjorde i ordning oss i 3 timmar, tills vi gick till Johan och vi smsade Louvisa att komma till honom, plus att Billy va där x'd

Klockan 7 så skulle Johan ha bandyträning och tjejer fick inte kolla på deras träning bara för att killarna inte kan koncentrera sig då, så jag och Kajsa cyklade upp till donken och käkade gott :D

Efter typ en timme så kom Johan och mötte oss, och vi cyklade hem till honom och kollade film (:
Sen hängde man med Kajsa med hem igen och sov där tills idag, och nu sitter man här :D

Ska käka pizza nu, bloggar mer i morgon (:

puss<3


--

Av Emelie - 29 mars 2010 11:35

Hejjsan :D
Asså det har inte blivit så mycket blogga på sistone :p
Har inte riktigt tid xd

Menmen, i fredags så tog man ledigt ifrån skolan för att åka till göteborg å shoppa, efter göteborg så gick man hem till Tove och gjorde i ordning sig inför kvällen, då hade man blivit bjuden till en fest hos Sara :D

Innan vi gick till festen så gick vi hem till Johan för att möta honom och Pontus som skulle gå till donken innan :)
När vi väl kom fram till festen så började allt jättebra, tills alla typ började lipa x'D det finns en anledning men det behöver jag nt ta upp här ;)
I lördags så träffade man Johan och pratade med honom om allt och lite till..

Och samma sak hände i söndags x')
Ikväll så blir det att åkas till Kajsa och vara med henne och Louvisa, ska kolla film å sova över, myyyys :D <3

aja, bloggar kaaanske mer sen, puss <33

Av Emelie - 22 mars 2010 18:22

  
Och så va det 9 underbara veckor med Johan igår då ^^)
älskar dig <3

Av Emelie - 22 mars 2010 17:44

Hejjsan (:
I helgen så var man med Kajsa, Yanna, Tove och Johan dåra (:
I lördags så gick man ifrån Jejja direkt hem till Johan, och så var man hos Johan i några timmar tills vi gick till Yanna där Tove och Kajsa redan var ^^)
Vi kolla film och hade det lite mysigt ^^)
Först kollade vi på någon psykisk film, kmr nt ihåg vad den hette xd sen satte vi på lilja 4-ever, den dåligaste filmen jag sett -.-

Efter halva filmen följde vi Johan hem, och när vi kom tbx så satte vi på "Mirrors" den filmen var faktist rätt bra :D
Efter filmen så gick vi och la oss, och dagen efter så gick vi till donken, efter donken så blev det att gå hem till Johan igen, där vi spenderade resten av våran 9- veckorsdag :)
Tack för helgen iaf :d

puss <3



   
tove och yanna ^^                                         


jag xd


jag och kajsa (:


tove ( förra helgen)


jag :p


yanna och tove (förra helgen xd)


tove (förra helgen)


tove igen xd


och så kom tove :p


jag, tove och yanna (förra helgen)


tummarna upp, kajsa (:


tummarna upp yanna :D


talk to the mopp, because the face don´t listen xd


yanna ! (:


sist men inte minst, jaaag xd (förra helgen)
































Av Emelie - 17 mars 2010 17:38

Hellu :p

Det blev ett litet uppehåll, har inte haft tid att blogga kan man väl säga ..

I helgen så var man med Yanna, Kajsa och Tove ^^
Hade filmnatt eller vad man ska kalla det, vi kollade film, flummade, satt vid datorn, flummade lite till osv :d

Haha, asså förlåt om jag inte var riktigt rolig, men jag mådde verkligen inte bra, hade jättehög feber, men jag önskar att vi kan göra om det någon annan gång, när jag är frisk och mig själv? ;d
Tack för kvällen/natten iaf alla underbara :) <3

Hah, annars så hade man studiedag i måndags, tur det, eftersom att jag var sjuk, sen har det väl vart skola som vanligt resten av veckan, roligt som vanligt (a)

I morgon så ska man följa med  Tove hem och sova hos henne för hennes mamma ska till vänersborg, och i helgen som kommer så kanske det blir att åka till Yanna och va med henne, Tove å kanske Kajsa (ska fråga henne) för hon ska också vara ensam hemma ^^)

Menmen, det va typ allt jag hade att säga :D

 

Hadet gytt x'd pyss <3

Av Emelie - 12 mars 2010 20:48

Hejjsan Hoppsan!! :D

Idag så är det fredag då, slutade kvart över 11 :D
Är även lediga på måndag så det blir extra lång helg ^^)
Idag så följde man med Johan hem efter skolan, var med honom tills halv 6 någon gång då han skulle till Tibro och ha bandymatch, lycka till! fick skjuts av Johans pappa hem, pinsamt men tack för skjutsen igen :D
I morgon så blir det förhoppningsvis att åka till Kajsa och ha filmkväll eller rättaresagt filmnatt med Yanna och Tove, ska försöka ha roligt efter allt som hänt, hoppas vi får det roligt ialla fall, men det tror jag nog :)
Blir väl att försöka vara uppe hela natten, men det kommer la inte jag lyckas med som vanligt, Tove och Yanna vet hur jag är när jag ska dygna, kan verkligen inte hålla mig uppe x'D

Menmen, ni andra får ha det så gytt i helgen x'd Pyss på er :') <3

Av Emelie - 7 mars 2010 11:19

Hejjsan :D
Har inte bloggat på ett bra tag nu, har inte haft något att skriva om men får väl försöka iaf ;)
I förrgår så var man med Kajsa och Tove, gick ner till stan där jag shoppade lite kläder xd
Köpte ett linne, en tjocktröja å en bh, rätt nöjd :D
Sen satt vi ett bra tag på netto, snacka lite skit osv.. :)
Igår så blev det att man var med Kajsa, åkte ner till stan igen, köpte en parfym, gick till Billy, och jag vettefan vad vi gjorde där x'D
Efter att vi hade vart hos Billy i typ en halvtimme så gick vi till netto och satt där ett bra tag, tills Tobbe och Victor kom gående för att köpa massa skit till lanet dom skulle till lite senare ;)
Efter att dom hade gått ifrån netto så satt fortfarande jag och kajsa kvar i säkert 10 minuter innan vi gick, och då hade knappt killarna kommit utanför dörren, rätt sega asså :oo
Vi gick till Willys där man träffar på Mös, Matte å Adam tror jag att det va ;o
Efter Willys så hade vi tänkt att gå till UH men den skiten var ju självklart stängt, så det blev att gå till Bella xd
Satt hos henne i kanske 2 timmar? kollade på film, tills klockan blev typ 10 då man gick hem, och idag så har jag inte något planerat, ska nog bara ta det lugnt :D
Tack för dagarna :D
Ha det<33

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards