Emelie Östman här! :)

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 14 maj 2010 13:26

Haha, aa, jag testade bloggproffs.se istället, och det va ju ännu bättre! :D

så jag har bytt igen xd men det är sista gången nu!

http://baraemeliies.bloggproffs.se


men jag ska ha kvar denna bloggen ifall ifall :D

Av Emelie - 12 maj 2010 23:15

Haha, Tove satte in den i huvet på mig en gång i tiden, sen några månader senare så åker man och är med på Joppes lan, och det är ju klart att han spelar den på högsta volym med bas, så nu sitter man här å knarkar den IGEN :D men den är ju gryyyym :D

Av Emelie - 12 maj 2010 22:40

Idag så har det la för det mesta regnat, hatar verkligen regn!

Dagen började med att man vaknade klockan 10, sen ringde mamma och sa att hon skulle in till sjukhuset halv 2, så det va bara att göra sig i ordnig för att hänga med henne dit, sen åkte man hem, åt och sen skulle mormor till Hanna som fyllde 18 år i tisdags, Grattis! Samtidigt skjutsade mormor mig till Johan (:

Va hos johan och kollade film å satt vid datorn ^^)

Klockan 10 på kvällen så kom mormor och hämtade mig, och nu sitter man här och gör ingenting :D I morgon så ska man vara med Johan, Eric och Yanna :D

Kulkul, får väl se vad vi ska göra.

Hade, puss<3

Av Emelie - 10 maj 2010 21:32

Jaa, nu har jag inte bloggat på as länge. Har typ haft massa prov å skit.

Menmen, har vart en hel del med Yanna och Eric som har vart tsm i typ en vecka, grattis! :)

Sen har det blivit massa andra kompisar också, i typ fredags så hörde man på nyheterna att två barn i gudhem har blivit mördade av sin pappa och sedan har han tagigt livet av sig själv :/ Maria och Johan hette dom, de gick i 3-4. Hur fan kan man göra illa sina egna barn?! idiot.. menmen, inte för att jag kände dom, R.I.P<3

aja, i morgon är det tisdag och typ sista dagen i skolan sen är det lov onsdag,torsdag och fredag :D

Blir att man ska ha kul iaf, får hitta på något roligt (:

orkar nt blogga mer, hejdå<3


Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards