Emelie Östman här! :)

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emelie - 8 augusti 2010 22:46

jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så..
glöm allt det dumma som jag sagt, det bara e så..
baby lyssna jag vill vara din tjej (man) , det bara e så.. 
har bara lust att säga att jag älskar dig johan <3

Av Emelie - 8 augusti 2010 21:19

hejsan,

i fredags kom therese igen, fast denna gången sov hon över. vi gick ut och gick lite och så gick vi upp till netto och köpte enegidricka, as gött! när vi kom hem så gick vi också bort till eldorado och köpte käk, när vi hade ätit så kom tove och oliver, då va klockan typ 9 och dom stannade tills halv 1 då jag och therese va as trötta och redo för att lägga oss. när vi gick och la oss så kunde vi inte sova så vi gick ut och gick lite till, runt halv 2 så lurade vi ut johan för jag ville träffa honom och säga hej typ, länge sen jag träffade människan, man ser knappt röken av honom nu förtiden :o när vi hade gjort det så gick vi lite till och när klockan närmade sig morgon så fick jag panik för att det började bli ljust så vi gick hem och la oss för att sova, äntligen! vaknade nästa dag runt halv 1 xd och då tog vi det bara lugnt, therese skulle åka hem 10 över 5 så vi passade på att sola i solariumet som mormor har, rätt gött, blev brun direkt. och sen va det dags för henne att åka hem, kommer sakna dig! tack för dagarna/natten! <3

lite senare så åkte jag och hälsade på johan en liten stund, bara i någon timme sen kom yanna och hämtade mig för hon skulle sova hos mig :) när vi kom hem så gjorde vi i ordning oss och så cyklade vi upp till donken. när vi hade ätit efter några omständigheter så åkte vi hem, när vi va halvvägs hem så är det ju klart att vi möter oscar och oscar, det slutade med att securitas (stavning) nästan kom.. bara för att dom ska upp och klättra på dom där jäävla balkongerna! tänker inte så långt asså... blev att jag och yanna gick och la oss efter det och idag så har vi bara tagit det lugnt.. förstår om ni inte orkade läsa detta nu! :D men sak samma.

puuss

Presentation

när ni ändå kollar så kan ni ju passa på och slänga in en kommentar! (y)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards